Annulering

  1. Log in op uw klantaccount :

    • Ga naar het tabblad Mijn account waar u uw bestelling heeft geplaatst.
    • Log in met uw login en wachtwoord.
  2. Ga naar de sectie "bestellingen" :

    • Nadat u bent ingelogd, gaat u naar het tabblad Bestellingen.
  3. Selecteer de bestelling die u wilt annuleren :

    • Zoek in de bestellijst degene die u wilt annuleren en klik erop om de details te bekijken.
  4. Controleer de bestelstatus :

    • Zorg ervoor dat de bestelling nog niet is verwerkt (bijvoorbeeld verzonden of klaar voor verzending). Als de actie bezig is, kunt u deze mogelijk niet annuleren.
  5. Klik op "Bestelling annuleren" :

    • Klik indien mogelijk op de knop "Bestelling annuleren".
  6. Bevestig annulering :

    • Het systeem kan u vragen om te bevestigen dat u de bestelling wilt annuleren.
  7. Wacht op bevestiging :

    • Zodra het annuleringsproces is voltooid, ontvangt u een bevestiging per e-mail of in uw klantaccount.

In het geval dat de annuleringsoptie niet beschikbaar is (bijvoorbeeld als uw bestelling al is verzonden), kunt u contact opnemen met de klantenservice om te proberen uw bestelling te annuleren of te retourneren zodra deze is ontvangen. Neem contact met ons op Kontakt@my-geur.pl